Reklamace a vrácení zboží

Reklamování zboží, či jeho vrácení, jsou vždy nepříjemné záležitosti. A to jak pro Vás, jako kupující, tak pro nás, jako prodávajícího. Věřte, že Vám budeme v tomto procesu nápomocni co nejvíce. A proto, aby vše proběhlo hladce, jsme připravili tuto stránku. Můžete ji brát jako takového rádce.

1. POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

1.1 Zásilku jste nepřevzali

Při přebírání zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. V případě zjevně poškozené zásilky ji od dopravce nepřebírejte.

1.2 Zásilku jste převzali

Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Neprodleně nás, nejpozději ale do 24 hodin od převzetí, kontaktujte na e-mail reklamace@bavito.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka – číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky i obalu. Veškeré výplně ze zásilky si ponechejte. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin dopravce reklamaci neuzná.

2. REKLAMACE

2.1 Napište nám na e-mailovou adresu reklamace@bavito.cz:

  • Předmět e-mailu: Reklamace – číslo obj.
  • Text e-mailu:

Dobrý den, tímto reklamuji zboží (popis), které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem reklamace je (popis vady). Do emailu můžete vložit i fotografie zboží s vadou. Pozor na velikosti připojovaných souborů!

Jméno a příjmení: ________________________________________________

Adresa: ____________________________________________________________

Telefonní číslo: ____________________________________________________

Preferovaný způsob řešení reklamace: (vhodný způsob vyznačte)

a) Sleva z ceny produktu
b) Výměna nebo doposlání poškozeného/chybějícího dílu
c) Výměna celého produktu
d) Vrácení – v případě platby kartou nebo převodem bude částka vrácena na bankovní účet, ze kterého byla objednávka zaplacena. V případě platby hotově/dobírkou, nebo přejete-li si vrátit peníze na jiný účet, než ze kterého byla objednávka placena, prosíme o uvedení tohoto

bankovního čísla účtu: ______________________________________.

  • Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku.

Případně můžete využít off-line reklamační formulář, který je ke stažení ve formátu doc nebo PDF. Tento formulář nám pak zašlete na e-mailovou adresu reklamace@bavito.cz.

2.2 My se vám ozveme do dvou pracovních dnů, kdy budeme řešit: zkontrolujeme vyplnění všech požadovaných údajů, určíme místo pro odeslání zboží k nám k vyřešení reklamace.

2.3 Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným materiálem. Zásilku si u vás doma vyzvedneme a o náklady na přepravu se postaráme. Neplatí v případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží). V případě, že byste přece jen chtěli zboží po předchozí domluvě zaslat sami, využijte pro zaslání tuto adresu:

Daniel Krupka – Bavito.cz

č.p. 134, Bulovka, 464 01, Česká republika

E-mail: reklamace@bavito.cz

Telefonní číslo: +420 774 578 755

UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní, včetně příslušenství, zkrátíte tak dobu reklamace.

2.4 Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.

3. VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Za zboží Bavito.cz si stojíme a vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá. Proto dáváme na rozmyšlenou prodlouženou dobu 20 dní pro vrácení zboží od převzetí zásilky, namísto standardních 14 dní, a to bez uvedení důvodu.

Zboží musí být nepoškozené, nepoužívané, nesmontované a v původním obalu. Dle paragrafu § 1837 občanského zákoníku, nelze vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího. Více se o podmínkách vrácení dozvíte v našich obchodních podmínkách.

3.1 Napište na e-mailovou adresu reklamace@bavito.cz. Použijte tento vzor:

  • Předmět e-mailu: Odstoupení od kupní smlouvy – číslo obj.
  • Text e-mailu:

Dobrý den, na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká níže uvedeného zboží. Jsem si vědom/a toho, že zákon stanovuje právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, přičemž Bavito.cz tuto zákonnou lhůtu pro odstoupení od kupní smlouvy prodlužuje na celkových 20 dnů.

Jméno a příjmení: ___________________________________
Telefonní číslo: ___________________________________
E-mailová adresa: ___________________________________
Adresa: __________________________________________
Číslo objednávky: ___________________________________
Datum zakoupení: ___________________________________
Datum obdržení: ___________________________________

Vrácení zboží se týká těchto produktů:__________________________

Zboží je nepoškozené, nesmontované, v původním obalu a zaslání zboží zajistím sám.

V případě platby kartou nebo převodem bude částka vrácena na bankovní účet, ze kterého byla objednávka zaplacena. V případě platby hotově / dobírkou nebo přejete-li si vrátit peníze na jiný účet, než ze kterého byla objednávka placena, prosíme o uvedení bankovního čísla účtu: ___________________________________________.

Případně můžete využít off-line formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který je ke stažení ve formátu doc nebo PDF. Tento formulář nám pak zašlete na e-mailovou adresu reklamace@bavito.cz

3.2 Ozveme se vám do dvou pracovních dnů, kdy zkontrolujeme vyplnění všech požadovaných údajů a bude-li se místo pro zaslání reklamovaného zboží lišit od standardní adresy pro vrácení zboží, určíme odlišnou adresu.

3.3 Vracející zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným materiálem. Zboží nám po vyřešení prvních dvou kroků bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od kupní smlouvy, zašlete zpět na adresu:

Daniel Krupka – Bavito.cz

č.p. 134, Bulovka, 464 01, Česká republika

E-mail: reklamace@bavito.cz

Telefonní číslo: +420 774 578 755

Náklady spojené s vrácením zboží nesete Vy (spotřebitel). Zboží tedy nezasílejte na dobírku, zásilky na dobírku nepřebíráme.

3.4 Částku vrátíme na bankovní účet, ze kterého byla objednávka zaplacena, a to do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než bude zboží doručeno zpět prodávajícímu a překontrolováno – viz Obchodní podmínky (5.1.6.). Pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Pokud kupující obdržel společně se zbožím dárek, vzniká mu povinnost vrátit i tento dárek (viz. 5.1.7 a 5.1.9 obchodních podmínek)

Bulovka, dne 1.6.2023